Alla inlägg under mars 2014

Tjena :)
Sorry uppdateringen, har vart ute och sprunit 6,9 km, men målet va 10km.... aja, hare bra:);*

Godmorgon! ?
Fint väder här, hos er också eller? Hoppas de, nu vill jag ha sommaaaaar! ;*

Ut & springa med bästa vän nue då ;*<3?

???

Nu har jag köppt choklad! :'D hahhh, nu ska jag reta Hampus....... ;)

Är o handlar. .. vad ska man köpa? GODIS kanske ?? ;)

Saknar sommaren .... ;( ~Gabriella

ooh

Träning inställd bara mera pluggning eller? Nej! Never. Nu ska jag fan slöaaa framför tven direkt jag kommer hem.
Hare braaaaaa ? ~Gabriella

Tjola, dissa på här ??

Hejsan! ? Nu har jag äntligen gjort färdigt läxan :) gäller bara att komma ihåg det tills imorgon också ;) Hoppas eran dag varit bra. Nu ska jag ätaaaaaaaaa ~Gabriella

Presentation


Hej & välkommen till våran blogg! Här bloggar Gabriella och Cajsa dagligen om allting. Våra intressen är bland-annat att blogga, vara med kompisar, dans, fotboll och självklart våra idoler THE FOOO. Hoppas ni kommer gilla vad vi gör. ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem av följande artister anser du vars bäst?
 Justin Bieber
 One Direction
 Zara Larsson
 Yohio
 The Fooo

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards