Alla inlägg den 4 mars 2014

JUST DET!!! Kom på att vi har matteprov imorgon! Det hade jag glömt! MÅSTE TRÄNA NU!!! Puss ~Cajsa

Nej, glöm inte att rösta!

Drar ni ner lite på bloggen kommer det upp på höger sida där ni kan rösta vilken av artisterna DU anser vara bäst.

-The Fooo

-One Direction

eller


Är bara några av artisterna du kan rösta mellan.
ÖSTA nu! -Gabriella och Cajsa

Hallå Hallå! Hoppas att eran dag varit kul haha, själv har den väl varit sådär, först försovjag mig.. :/ för det andra mådde jag as dåligt och ''trodde'' som alla andra att jag typ skulle få magsjuka eftersom att det ''går runt på skolan just nu.'' Vilket fall fortsatte dagen och jag åkte med min kompis hem. Där skrattade vi som vanligt och efter typ hela tiden hemma hos henne kom vi som alla andra på att vi var tvungna att plugga till prov som vi har på fredag och göra matte läxan tills imorgon.

Hoppas inte jag typ kommer kräkas nu under natten .... ! Men men, hoppas ni har det bra! :)


hejdå <3 -Gabriella

 

Ja vad tror du? Tror du att det blir krig mellan Ryssland och Ukraina? Jag tror att det inte är omöjligt att det blir det men jag vet inte det är bara det jag tror, +det kan ju bli världskrig med inte så stor chans för Sverige har kommit undan 2-3 gånger innan så det är inget att vara så orolig över! PUUSSS ~Cajsa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen till våran blogg! Här bloggar Gabriella och Cajsa dagligen om allting. Våra intressen är bland-annat att blogga, vara med kompisar, dans, fotboll och självklart våra idoler THE FOOO. Hoppas ni kommer gilla vad vi gör. ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem av följande artister anser du vars bäst?
 Justin Bieber
 One Direction
 Zara Larsson
 Yohio
 The Fooo

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards