Alla inlägg den 3 mars 2014

ÄNTLIGEN!
Äntligen har mina byxor kommit! Har väntat på dom i 6 veckor! Men nu har dom kommit!?? ~Cajsa

Tjenare! Hann faktiskt med allting konstigt nog, okej ärligt talat hann jag inte att städa klart riktigt.. Aja, imorgon ska jag till en kompis sen när jag kommer hem får jag typ plugga... igen! Så uppdateringen för mig kommer inte att vara bäst.. Iallafall så ska jag kolla på ''familjen anorlunda'' som börjar nu snart (20:00) sen på reklamen digga THE FOOO's nya låtar! ;) Ha det bra så hörs vi imorgon eller kanske senare ikväll :) <3 -Gabriella

Det var ju tänkt att jag skulle träna inför provet men då blev det film hehe, fick lite damp mitt i filmen som ni kanske ser på bilden hahahha ;) <33 ~Cajsa

Usch! Fy fan! Usch säger jag bara! Jag måste verkligen träna på geografi pappret! Men orkar inte! Har prov i geografi imorgon och sen på onsdag har jag matte prov! Man hinner inte ens komma hem innan man måste börja skolarbete! Det var skolan som gjorde så jag fick magkatarr efter allt stress! Nä men seriöst nu måste jag verkligen plugga hahahahahaha hejdå! <3333 -Cajsa

Asså ååh, hatar verkligen skolan. Får man ens ha 1000000000000 prov på en dag? -_- Nej, men seriöst. Jag hatar skolan. Går lixom i 6an och är redan skoltrött, undrar hur detta ska sluta.. ;)

Har sjukt ont i magen också....... .Aa, tjejer kanske fattar :I okej , detta blev pinsamt.

NEJ MEN NU MÅSTE JAG SLUTA-........ HEJDÅ :) -Gabriella

Tjenare, äntligen hemma! Trots att vi slapp provet idag, fick vi en jävligt dålig nyhet 😡,, VI SKA SLUTA EN HALV TIMME SENARE VARJE MÅNDAG! jag bara tänkte "måndagar är redan dåliga som dem är, så fuck you" amen hur fan tänker dem! Aja .. 😐 

tänkte städa med tanken på mitt jävligt stökiga rum, men Har 2 prov imorgon... 😤 fan, hatar detta..

hoppas iaf att ni hare bra ❤️ ~Gabriella

Heeeej! <3
Nu har jag slutat skolan för idag och nu väntar jag på mamma sen blir det donken och sen hem och lägga sig i soffan med filten och träna på Geografi provet som vi har på onsdag ;'(( hoppas att ni mår bra! <3 PUSSS//Cajsa <3

Godmorgon! VaR det seriöst typ bara jag som tyyyp dog när alarmet ringde idag? -_- Aja, hoppas ni får en bra dag!:) kram Gabriella ❤️😍💕👍

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen till våran blogg! Här bloggar Gabriella och Cajsa dagligen om allting. Våra intressen är bland-annat att blogga, vara med kompisar, dans, fotboll och självklart våra idoler THE FOOO. Hoppas ni kommer gilla vad vi gör. ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem av följande artister anser du vars bäst?
 Justin Bieber
 One Direction
 Zara Larsson
 Yohio
 The Fooo

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards