Alla inlägg den 5 mars 2014

Heeeeej! Idag i skolan har vi haft 2 prov "suck" men vi slutade 15:00 och sen kom jag hem och bytte om och sen drog jag till gymmet och sen kom jag hem och gjorde en kycklingsallad och drack Alovera "mummmms" efter det la jag mig i soffan och kolla på film sen ringde min bästa killkompis på Face-time och då snacka vi i 2 timmar, men sorry för min uppdatering idag men ska skärpa mig lovar! Men nu ska jag sova! Så godnatt sov gott! Älskar er! Puss! -Cajsa

Hållå! Idag har jag iaf fått reda på att jag har värre tålamod än vad jag trodde! :/ Haha, visste det innan, men nu har vet jag det på riktigt... HAHA xD iaf hoppas eran dag varit typ kanon! Imorgon har vi slöjd sen 2 timmars rast, hihi :) Sen engelska sen rast igen 1 timme sen slutar vi.. HAHA YEEEES    Iallafall så måste jag gå, men VI HÖRS :) <3 -Gabriella

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen till våran blogg! Här bloggar Gabriella och Cajsa dagligen om allting. Våra intressen är bland-annat att blogga, vara med kompisar, dans, fotboll och självklart våra idoler THE FOOO. Hoppas ni kommer gilla vad vi gör. ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem av följande artister anser du vars bäst?
 Justin Bieber
 One Direction
 Zara Larsson
 Yohio
 The Fooo

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards