Direktlänk till inlägg 2 mars 2014

Läääääääs<3333333

                                                            FINSTE NI  
Ni som följer mig och Gabriella på instagram (4ever_thefooo) betyder såå himla mycket! Utan er är vi inget! Vi hade inte varit dom vi är idag! Vi älskar er jätte mycket! Ni är hur fina som helst! Vad hade vi gjort utan er??   Och The fooo ni 4 är dom bästa killarna som finns på denna jord! Ni är så himla fina och snygga och söta och sexiga och har världens finaste personlighet! Ni bryr er verkligen om oss Foooers jätte mycket och vill alltid vårt bästa! Och utan er hade inte vi varit dom vi är idag! Er musik är hur grym som helt och så himla bra! Och Kat och Daff och Michaela och Sebastian jag tycker att vissa foooers borde ta mer hänsyn till er för ni vill bara killarnas bästa! Utan er hade inte The fooo kanske varit The fooo?  Och utan oss Foooers hade ni The fooo kanske inte blivit så kända som ni är??    Men tillsammans är vi en familj och en familj håller ihop och kämpar tillsammans och så kommer det alltid att vara!   Jag tycker att vi Foooers ska sluta hata på varandra för dom som får hat blir faktiskt ledsna men ni kanske inte ser det på utsidan men inombords gråter dom för att dom är så ledsna :(( , vi kan bättre! Vi ska visa för killarna att vi kan! Nu kör vi Foooers! Vi ska stötta varandra istället för att ge hat! Nu tar vi nya tag och visar att vi är en #FoooFamily  Jag vill bara säga att jag älskar er med hela mitt hjärta ni betyder allt! även ni som inte tror det men ni betyder jätte mycket för mig! Puuuussss!!!!!   //Cajsa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hejsan, sorry för uppdateringen. Idag chillar jag med mormor ;) näråh, men GLAD PÅSK allihopa (: ...


Världens bästa killar!!!

Världens bästa killar!!!

:OO


Mäktigt :OOO


Haha sötaste Daniel Paris

Presentation


Hej & välkommen till våran blogg! Här bloggar Gabriella och Cajsa dagligen om allting. Våra intressen är bland-annat att blogga, vara med kompisar, dans, fotboll och självklart våra idoler THE FOOO. Hoppas ni kommer gilla vad vi gör. ❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem av följande artister anser du vars bäst?
 Justin Bieber
 One Direction
 Zara Larsson
 Yohio
 The Fooo

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards